[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: درباره نشريه :: صفحه اصلي :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمار نشریه::
مقالات آخرین شماره::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
نشریه برنامه ریزی و سیاستگذاری انرژی
..
آمار نشریه
مقالات منتشر شده: 548
نرخ پذیرش: 39.3
نرخ رد: 60.7
میانگین داوری: 220 روز
میانگین انتشار: 296 روز
..
:: دوره 23، شماره 4 - ( 12-1399 ) ::
جلد 23 شماره 4 صفحات 147-125 برگشت به فهرست نسخه ها
عوامل موثر بر استفاده مشترکین برق از خدمات غیر حضوری: مطالعه موردی شرکت توزیع برق خوزستان
ادریس محمودی* ، لاله سمائی
دانشگاه شهید چمران اهواز ، ed.mahmoodi@scu.ac.ir
چکیده:   (2150 مشاهده)
خدمات غیر حضوری اهمیت زیادی دارد. کاهش هزینهها، صرفهجویی در زمان، و رضایتمندی از دلایل مهم این اهمیت هستند، به همین دلیل این تحقیق در پی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر متقاعدسازی مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان به استفاده از خدمات غیر حضوری بوده است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع مطالعه پیمایشی است. تعداد 384 پرسشنامه قابل استفاده بین مشترکین شرکت توزیع برق خوزستان که به روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شده بودند، جمعآوری شد. رتبه‌بندی شاخص‌های هر عامل با استفاده از آزمون فریدمن انجام شد. نتایج نشان داد که برای مشتریان خانگی، صنعتی و عمومی، راهکار «قراردادن دستگاه کارتخوان سیار در اختیار مأمورین تشخیص»، برای مشتریان کشاورزی راهکار «درنظرگرفتن جایزه خوش‌حسابی و درج نام برنده در قبوض برق» و برای مشتریان تجاری راهکار «درنظرگرفتن تخفیف در قبوض برق در صورت پرداخت در طی مهلت پرداخت» بالاترین اولویت را به خود اختصاص دادهاند.
واژه‌های کلیدی: اولویت‌بندی، متقاعدسازی، خدمات غیر حضوری، شرکت توزیع برق خوزستان
متن کامل [PDF 618 kb]   (758 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت انرژي، بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف
دریافت: 1399/10/13 | پذیرش: 1399/12/28 | انتشار: 1399/12/28
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Mahmoodi E, Smaei L. Factors Affecting on the Persuasion of Customers to Use Offline Services: Case of Khuzestan Electricity Distribution Company. IJE 2021; 23 (4) :125-147
URL: http://necjournals.ir/article-1-1607-fa.html

محمودی ادریس، سمائی لاله. عوامل موثر بر استفاده مشترکین برق از خدمات غیر حضوری: مطالعه موردی شرکت توزیع برق خوزستان. نشریه انرژی ایران. 1399; 23 (4) :125-147

URL: http://necjournals.ir/article-1-1607-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 23، شماره 4 - ( 12-1399 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه انرژی ایران Iranian Journal of Energy
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 39 queries by YEKTAWEB 4710